دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی پیرامون مقوله چگونه توانستم از دروغگویی دانش آموزم حنا جلوگیری کرده و راهکارهایی جهت افزایش صداقت در او ایجاد کنم؟

دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی دروغگویی

در رابطه با دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی دروغگویی چیزی که قابل ذکر است این است که امروزه ، برخلاف گذشته ، کلاسهای درس تا حدود زیادی اعتبار خود را به عنوان تنها منبعی که در آن دانش آموزان قادرند دانش و آگاهیهای لازم را کسب نمایند ، از دست داده است . پیشرفت در کل زمینه های فن آوری آموزشی موجب گردیده که همه روزه اطلاعات جدید و فراوانی در اختیار افراد جامعه قرار گیرد . میزان و ماهیت چنین اطلاعات با آنچه که معلمان و کتابهای درسی و در دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی دروغگویی به روش سنتی عرضه می کنند قابل قیاس نیست . در این مقاله در سایت ما قصد داریم نمونه های کاملی را  بر اساس بخشنامه های آموزش و پرورش در اختیار شما قرار دهیم. در صورت داشتن هر گونه سوالی با ما تماس بگیرید.
گرچه هنوز یکی از وظایف مهم مدرسه آن است که به دانش آموز اطلاعات و معلومات منظم و مرتبطی ارائه دهد اما بسیار حائز اهمیت است که دانش آموزان در طول دوران تحصیل مهارتهای ذهنی فراوانی چون ۱٫ توصیف کردن ۲٫ طبقه بندی کردن ۳٫ پیش بینی کردن ۴٫ تفسیر کردن ۵٫ تحلیل ۶٫ ترکیب کردن را کسب کنند تا بتوانند ضمن نقد و بررسی اطلاعات گوناگون به نحو مطلوبی از آنها استفاده نمایند . و این امر جز بوسیله دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی دروغگویی به روش نوین امکان پذیر نیست.

دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی دروغگویی بر چه اساسی انتخاب میشود؟

حال باید پرسید : مهمترین عاملی که دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی دروغگویی براساس آن انتخاب می شود چیست ؟ و چرا اهمیت آن بیشتر از سایر عوامل است ؟

به اعتقاد صاحبنظران ، یکی از وظایف مهم آموزش و پرورش  امروزی ، ایجاد محیطی است که در آن دانش آموزان نگرش خاصی از مدرسه ، حرفه و آینده خود و به طور کلی از جامعه به دست آورند . بدون شک ، نگرشی که دانش آموزان در مدرسه کسب می کنند در جهت رشد عاطفی ، روانی و اجتماعی ایشان بسیار مؤثر می باشد . از این رو ، معلمان می توانند با به کار گیری دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی دروغگویی مناسب ، مهارتها و نگرشهایی مانند مسئولیت پذیری ، استقلال عمل و خود آموزی را در دانش آموزان پرورش دهند .

اهداف دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی دروغگویی در ایران

به عنوان یک هدف مهم و جهانی در ابتدا باید بگوییم که هدف دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی دروغگویی این است که دانش آموزان بتوانند با استفاده از آن، طفیت تفکر و اندیشه خود را افزایش دهند. به این صورت که دانش آموزان زمانی که در راستای دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی دروغگویی قرار بگیرند با تعالیم آن از سمت معلم، با افزایش توان فکری روبرو شده و میتوانند بیش از پیش به خود در راستای رسیدن به اهداف والا و در نهایت فعالیت های واقعی خود کمک کنند.

تفکر صریح و به دور از جهت گیری یکی از مواردی است که هر دانش آموز از دبستان تا دانشگاه به آن نیاز دارد. متاسفانه جهت گیری های سیاسی در ایران باعث شده تا دانش آموزان کمی در این موضوع ضعیف عمل کنند و همواره چیزی را قبول داشته باشند که به آنها القاء شده. اما دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی دروغگویی به دانش آموزان کمک میکند تا بتوانند به خودی خود و به تنهایی در مورد فعالیت های خود فکر کنند.

هدف دیگر این سناریو دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی دروغگویی، بحث افزایش اعتماد به نفس دانش آموزان است.

بهترین نمونه های دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی دروغگویی

حال اجرای یک نمونه دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی دروغگویی می تواند مجدداً این سنّت مورد غفلت قرار گرفته در کار معلمی را احیا کند.تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی از آموخته های دانش آموزان به عنوان یکی از مهارت های ضروری در حرفه ی معلمی است و عدم آشنایی با این مقوله موجب قضاوت و داوری نادرست از آموخته های فراگیران می شود .در تربیت معلم و رشته های دبیری درسی تحت عنوان «تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی » تدریس می شود.در این درس معلمان با شیوه طراحی سؤال های امتحانی ،اجرای امتحان و تحلیل امتحانات اجرا شده آشنا می شوند اما این آموخته ها نیز مثل الگوی تدریس پس از مدتی به فراموشی سپرده می شوند که اجرای دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی دروغگویی می تواند مجدداً موجب باز یادآوری مباحث تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی و یا مراجعه مجدد معلمان به کتاب های مربوطه شود و زمینه لازم را برای افزایش مهارت های ضروری معلمی در آنان فراهم آورد.

گزارش دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی دروغگویی

گروهی انجام ندادنِ کار، به معنی عدم استفاده از امکاناتی است که در اختیار داریم، کسانی که قابلیت قرارگرفتن در کنار ما و در یک گروه را دارند، با توانایی های مختلف خود، هر یک سرمایه بالقوه ای هستند که بی توجهی به آن ها عقلایی نیست. متخصصان امروز مي‌خواهند به ايجاد جهاني سالم و پويا كمك كنند، نه اينكه صرفاً دانش‌آموختگان را به بازار كار بفرستند.

ما واقعاً مي‌خواهيم فرصت‌هاي يادگيري را چنان فراهم كنيم كه دانش‌آموزان امروز شهروندان فرهيخته و توانمند فردا شوند، مسلماً چنين شهرونداني كه خوب تربيت شده‌اند براي فرزندان خود دنياي بهتري مي‌سازند. كارفرمايان روشنفكر خواستار همكاراني هستند كه در زمينه كار، سازمان و مشكلات همه ‌جانبه بارقه‌اي از شور و هيجان داشته باشند؛ يعني اعضاي فعال تمام‌وقت در محيطي كيفي باشند. تعهد نسبت به بالا بردن كيفيت در آموزش و پرورش مستلزم مشاركت‌هاي فعال و مستمر در جهت بهبود آنچه به كار مي‌بريم، مي‌باشد.

نمونه دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی دروغگویی دانشجو معلمان

قبل از ارائه نمونه دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی دروغگویی دانشجو معلمان باید گفت که لازمه یک تدریس موفق،داشتن الگوی نوین تدریس از قبل پیش بینی شده است که در آن معلم از قبل در مورد هدف کلی ،جزئی و رفتاری درس آن هم در حیطه ها و سطوح مختلف آموزشی و تربیتی اندیشیده و همچنین شیوه تدریس و رسانه های آموزشی مناسب را انتخاب کرده باشد.همچنین در مورد فعالیت خود و فراگیران هنگام تدریس و نحوه ارزشیابی تشخیصی،تکوینی و پایانی و ارائه و تکالیف خلاق به آنان از قبل چاره ای اندیشیده باشد.

دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی پیرامون مقوله چگونه توانستم از دروغگویی دانش آموزم حنا جلوگیری کرده و راهکارهایی جهت افزایش صداقت در او ایجاد کنم؟ با نگارش برنامه قابل ویرایش ورد و به صورت کامل و دقیق در ۲۶ صفحه

دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی پیرامون مقوله چگونه توانستم از دروغگویی دانش آموزم حنا جلوگیری کرده و راهکارهایی جهت افزایش صداقت در او ایجاد کنم؟ نمونه ای کامل و بی نظیر در سایت تجارب برتر تربیتی

تیم تدوین تجارب برتر تربیتی یکی از بهترین گروه های تخصصی پیرامون مقوله تهیه و تنظیم و نگارش اقدام پژوهی معلمان بر این باور است که در نگارش اقدام پژوهی مانند دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی می بایست کلیه مراحل نگارشی و تنظیم مقاله به صورت کامل و دقیق رعایت شود.در این رابطه هم دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی را تایید ومبتنی بر آخرین بخشنامه ارسالی از وزارتخانه می داند.

مطالبی که در دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی موجوداست عبارت است از :

اقدام پژوهی پیرامون مقوله جلوگیری از دروغگویی حنا و افزایش صداقت در او

دیباچه مطالب پیرامون مقوله جلوگیری از دروغگویی حنا و افزایش صداقت در او

چکیده و مقدمه موضوع پیرامون مقوله جلوگیری از دروغگویی حنا و افزایش صداقت در او

بیان مسئله پژوهش پیرامون مقوله جلوگیری از دروغگویی حنا و افزایش صداقت در او

شرایط و توصیف وضعیت حاضر پیرامون مقوله جلوگیری از دروغگویی حنا و افزایش صداقت در او

جمع آوری داده ها و شواهد یک پیرامون مقوله جلوگیری از دروغگویی حنا و افزایش صداقت در او

تفسیر و تجزیه داده ها و اطلاعات پیرامون مقوله جلوگیری از دروغگویی حنا و افزایش صداقت در او

ارائه راه حل ها وراهکارهای نوین موقتی در رابطه با جلوگیری از دروغگویی حنا و افزایش صداقت در او

ارائه راه حل ها وراهکارهای جدید و نظارت بر آن پیرامون مقوله جلوگیری از دروغگویی حنا و افزایش صداقت در او

علل دروغگویی

دروغ گفتن از هر نوع كه باشد داراي علت هايي است از اين رو براي درمان آن لازم است ابتدا علت هاي به وجود آورنده اين عادت زشت شناخته و سپس درمان شود .

۱-آمیختگی واقعیت و خیال در ذهن کودک

۲-وجود فشارها و تهدید در زندگی

۳- وجود الگوهای دروغگویی در زندگی کودک

۴-عدم اعتماد به نفس

۵-نیازهای ارتباطی

۶-رهایی از رنج

۷- جلب توجه

نشانه های رفتار دروغگویی دانش آموز در مدرسه:

۱-در مورد همه ی موضوع ها و حتی کوچکترین  جزییات ،اغراق می نماید.

۲-درباره آنچه  انجام داده و انجام نداده،دروغ می گوید.

۳-تلاش می کند از راه دروغ گفتن  درباره ی خود و سایرین ، تصویر خود را در نظر دیگران بهبود بخشد.

۴- احتمالاً فرد تنهایی است.

۵- انتقاد سایرین  را نسبت به خود نمی پذیرد و تلاش می کند  تا از راه سر هم نمودن داستانهایی معایب  خود را پوشش دهد.

۶- تلاش می کند  که حمایت سایرین اعم از والدین ، همکلاسان ،معلمان ،مشاوران  و مدیران را نسبت به دروغ های خود جلب نماید.

آثار و پیامدهای  دروغگویی درمدرسه

۱-یک جو منفی در کلاس ایجاد می شود بطوری که معلم و دانش آموزان باید مراقب رفتارهای دانش آموز دروغگو باشند.

۲-این دانش آموز از سوی معلم  و همکلاسان خود طرد می شود.

۳-معلم و همکلاسان دانش آموز در مقابل او حالت تدافعی به خود می گیرد.

۴-  ممکن است معلم به این نتیجه برسد که وضعیت نا امید کننده بوده و این دانش آموز تغییر ناپذیر است.

۵-هیچ کس یک دروغگو را دوست ندارد و این امر مسأله را تشدید می کند و باعث رنجش و افسردگی دانش آموز دروغگو می شود.

اینگونه با کودک  یا نوجوانی که دروغ می گوید رفتار کنید

۱-کسی که همواره  دروغ می گوید،در جستجوی فرصتی برای موفقیت است و یک فرد آگاه می تواند به او در رسیدن به این اهداف از راه مثبت کمک نمایند.

۲-دروغگویی را نادیده نگیرید. تجربه نشان داده که اگر به آن توجه نشود دروغ های بزرگتری خواهد گفت.

۳-سعی کنید که به دلیل اصلی پی ببرید این دانش آموز معمولاً از عزت نفس پایین برخوردار است. دلایل مختلفی در مورد دروغگویی ذکر شد. همه ی عوامل که باعث دروغگویی می شود بعنوان ابزار برای صیانت از خود می باشد.

۴-به کودک اعتماد به نفس بدهید،”تو مجبور نیستی واقعه را شرح دهی من می دانم تو راست میگویی.”

۵- نوعی خود کنترلی را جهت افزایش آگاهی از رفتار به کار ببرد و آنان را تقویت کنید.

۶-بجای توجه به دروغ های کوچک به رفتارهای مثبت کودک توجه کنید.او بتدریج دروغگویی را قطع خواهد کرد.

۷-می توانید از تکنیک “منصرف نمودن” استفاده کنید. بدین صورت در هنگامی که احساس می کنید دانش آموز یا کودک شروع به دروغگویی کرده است به نوعی مسیر بحث را عوض نمایید.برای مثال با قطع کردن حرف او بگویید”ممکنه این کتاب را برایم بیاورید.”

۸-بجای طرد نمودن این چنین افرادی با وی ارتباط مناسب برقرار نمایید.

۹-قبول کنید که دروغ به مثابه “گریه کردن ” برای درخواست کمک است.

۱۰- اگر پی ببرید که علت دروغگویی خانواده است ،به مشاوره با والدین بپردازید. در چنین شرایطی به اصلاح خانواده توجه کنید و در نیت و اخلاق و رفتارشان  تغییر اساسی  ایجاد نمایید.

۱۱-آموزش های اخلاقی و دینی: این آموزش ها، به ویژه همزمان با شروع  دوره دبستانی می تواند در جلوگیری از دروغگویی مؤثر باشد. کودکان دبستانی و آمادگی پذیرش قواعد  و دستورهای اجتماعی  و اخلاقی را دارند و آنها را دررفتارها و ارزیابی های خود از وقایع محیط اطراف،بعنوان ملاک و معیار مورد استفاده قرار می دهند.

اشتباههای متداول در رویارویی با دانش آموزان یا کودکان دروغگو

۱-این دانش آموزان را دروغگو خطاب کنید.

۲-او را نادیده بگیرید.

۳-بخاطر یک صفت –دروغگویی- این دانش آموز را به کلی تحریم نمایید و او را در حاشیه و انزوا قرار دهید.

۴-وقتی  او حقایقی را بازگو می کند،بلافاصله وی را مورد انتقاد قرار دهید.

۵-بخاطر ترس از اینکه نخواهید به کودک یا دانش آموزکمک کنید از کمک کردن به او دریغ نمایید.

۶-کوتاهی در برقراری ارتباط با والدین او، مدیران مدرسه، مشاوران به منظور کمک به این دانش آموز.

۷-تصور نمایید که هر آنچه این دانش آموز می گوید دروغ است.

۸-تنبیه ها و تهدیدهایی را برای تکرار دروغگویی در آینده در نظر بگیرید.

تجزیه و تحلیل داده ها

باید بچه ها به اهمیت راستگویی و تأثیرات آن پی ببرند .

– تا جایی که امکان دارد به خانواده دانش آموزان کمک شود .

– باید از مجموعه رفتارهای به هنجار و نابهنجار افراد حداقل شناخت را حاصل کرد .

– همکاری والدین و معلم در این زمینه باید فعالانه و مستمر باشد .

– میزان پذیرش فرد دروغگو در مدرسه از طرف معلم و همسالان مورد بررسی قرار گیرد .

– رفتار اجتماعی فرد ارزیابی شد ه و جهت اصلاح آن اقدام جدی صورت گیرد .

– مصاحبه ی فرد دروغگو به صورت انفرادی صورت گیرد .

– خانواده ی فرد دروغگو  را به طرف تفریحات سالم و ورزش سوق داد .

– امیدوار کردن دانش آموز به آینده و تشویق و ترغیب او در رابطه با انجام کارهای خوب .

– مقایسه نکردن دانش آموز با بقیه ی دوستان و همسالان

– آرامش دادن به دانش آموز و استفاده کردن از او جهت سرگروه کلاس و دادن مسئولت به او

اجرای راهکار های پیشنهادی و نظارت بر آنها:

راهکارهای پیشنهادی را می توان از درون داده ها چنین بدست آورد و نتیجه گرفت:

۱- گرفتن کمک از خود دانش آموزان در حل معضل خودشان با ایجاد ارتباط و دوستی

۲- مشورت و جلسه با اولیای مدرسه و همکاران و گرفتن ایده های ایشان برای حل معضل

۳- مشورت با اولیای دانش آموزان برای حل معضل

۴- ایجاد انگیزه با ترتیب دادن برنامه های متنوع، اردو و برنامه های شاد

۵- تقویت اعتماد به نفس و تشویق و ترغیب ایشان به بهود اوضاع

۶- توجه به محاسن و ندیدن و اغماض عیوب ایشان تا حدی که به مسئله تربیتشان لطمه نزند و به آنها کمک کند.

۷- تغییر روش تربیتی و آموزشی از سنتی به نوین

گرفتن کمک از خود دانش آموزان در حل معضل خودشان با ایجاد ارتباط و دوستی. در این مورد چنانچه به خاطر دارم، در اوایل امر به دلیل کم تجربگی خودم و عدم شناختم از دانش آموزان سعی کردم خودم هم کمی خشک برخورد کنم و فکر می کردم اگر با بچه ها راحت تر باشم ممکن است مورد سوء استفاده قرار بگیریم و این را یکی از عواملی دیدم که در خراب شدن اوضاع این کلاسها و ایجاد فاصله بین من و دانش آموزانم و سخت شدن کار مؤثر بود. به طور مثال زمانی که حتی دانش آموزان  ابراز علاقه به اینجانب می نمودند حال یا به زبان می آوردند یا به هر نحو دیگری، من نیمه ی خالی لیوان را می دیدم و فکر می کردم همه ی این رفتارهای آنها چاپلوسی است و همین امور باعث ایجاد شکاف و مشکل شد. تا اینکه در طی این مدتی که روی این اقدام پژوهی انجام می دادم به این نتیجه رسیدم.

جمع آوری شواهد دو  پیرامون مقوله جلوگیری از دروغگویی حنا و افزایش صداقت در او دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی 

اجرای ارزشیابی تاثیر اقدامات نوین پیرامون مقوله جلوگیری از دروغگویی حنا و افزایش صداقت در او دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی 

اجرای گزارش نهایی و بیان تجدید نظر پیرامون مقوله جلوگیری از دروغگویی حنا و افزایش صداقت در او دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی 

کسب نتایج  پیرامون مقوله جلوگیری از دروغگویی حنا و افزایش صداقت در او دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی 

راهکار ها و پیشنهادات پیرامون مقوله  جلوگیری از دروغگویی حنا و افزایش صداقت در او دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی 

فهرست منابع مورد استفاده پیرامون مقوله  جلوگیری از دروغگویی حنا و افزایش صداقت در او دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی

منابع ومآخذ:

۱-میرزابیگی،علی،(۱۳۸۲)،نقش هنردرآموزش وپرورش وبهداشت روانی کودکان،تهران، انتشارات مدرسه،چاپ چهارم.

۲-هاجری،ضیاءالدین،(۱۳۷۲)،آنچه یک معلم بایدبداند،تهران،انتشارات راد،چاپ اول.

(کتاب مذکورترجمه می باشد ،امانام مؤلف درآن نوشته نشده است.)

برای دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی و دریافت آن از لینک خرید استفاده نمایید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

+ 46 = 54